Overslaan en naar de inhoud gaan

De Caluwé & De Jongh naar Selmore

Artdirector Ingeborg de Caluwé (42) en copywriter Paul de Jongh (41) beginnen per 1 december als senior creatief team bij Selmore.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij zijn afkomstig van TBWA/Neboko waar ze de afgelopen 5 jaar werkten op onder andere Albert Heijn en Unox. De Jongh en De Caluwé vormen al ruim 15 jaar een team.

related partner content for mobile comes here

Voor TBWA werkten De Caluwé & De Jongh ruim acht jaar bij Lowe en waren daar verantwoordelijk voor onder andere Iglo, RedBand en Blue Band. Hun samenwerking begon bij PPGH/JWT, waar ze werkten op onder andere KPN en Heineken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in