Unilever Sponsor van het Jaar
Volgens de jury had Unilever dit jaar bij alle merken alle doelstellingen zonder uitzondering goed geformuleerd en uitstekend uitgevoerd. ‘Niet vreemd dat dan ook de resultaten indrukwekkend zijn. Unilever heeft dit jaar absoluut vakwerk laten zien op alle niveaus.’
In de categorie Sport won Aegon met zijn afscheid na 25 jaar als hoofdsponsor van de KNSB. De jury betitelde de wijze van afscheid nemen uit de schaatssport als ‘koninklijk’. De Ring werd uitgereikt door schaatslegende Ard Schenk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBob van Oosterhout, oprichter en directeur van het sportmarketingbureau Triple Double, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar.
Opvallend was dat de jury voor het eerst in de historie van de SponsorRing er voor gekozen had om in één categorie geen Ring uit te reiken: de categorie Kunst. De jury vond dat men moest kiezen uit een teleurstellend aantal ingezonden cases. Er was waardering voor de twee genomineerde cases van Achmea en Delta, maar de hoge kwaliteit die de stichting verwacht van sponsorcases werd gemist.
Andere winnaars waren Amstel en De Vrienden van Amstel, Live! in de categorie Cultuur & Entertainment, SCA en Oxfam Novib in de categorie Maatschappij, C&A en Benelux’ Next Top Model in de categorie Media en Seat en 24 Uur Ibiza in de categorie Innovatie.
De nieuwe SponsorRing Publieksprijs, mogelijk gemaakt door De Telegraaf, ging naar Albert Heijn en de Eredivisie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid