Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever Sponsor van het Jaar

Unilever is gisteravond bij de uitreiking van de SponsorRing 2010 uitgeroepen tot Sponsor van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury had Unilever dit jaar bij alle merken alle doelstellingen zonder uitzondering goed geformuleerd en uitstekend uitgevoerd. ‘Niet vreemd dat dan ook de resultaten indrukwekkend zijn. Unilever heeft dit jaar absoluut vakwerk laten zien op alle niveaus.’

related partner content for mobile comes here

In de categorie Sport won Aegon met zijn afscheid na 25 jaar als hoofdsponsor van de KNSB. De jury betitelde de wijze van afscheid nemen uit de schaatssport als ‘koninklijk’. De Ring werd uitgereikt door schaatslegende Ard Schenk.

Bob van Oosterhout, oprichter en directeur van het sportmarketingbureau Triple Double, werd gekozen tot Sponsor Personality van het Jaar.

Opvallend was dat de jury voor het eerst in de historie van de er voor gekozen had om in één categorie geen Ring uit te reiken: de categorie Kunst. De jury vond dat men moest kiezen uit een teleurstellend aantal ingezonden cases. Er was waardering voor de twee genomineerde cases van Achmea en Delta, maar de hoge kwaliteit die de stichting verwacht van sponsorcases werd gemist.

Andere winnaars waren Amstel en De Vrienden van Amstel, Live! in de categorie Cultuur & Entertainment, SCA en Oxfam Novib in de categorie Maatschappij, C&A en Benelux’ Next Top Model in de categorie Media en Seat en 24 Uur Ibiza in de categorie Innovatie.

De nieuwe SponsorRing Publieksprijs, mogelijk gemaakt door De Telegraaf, ging naar Albert Heijn en de Eredivisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in