De kracht van informatievisualisatie
Veel bedrijven zijn gestopt met het drukken van jaarverslagen. Het document dat ze eerst naar de drukker stuurden, zetten ze nu…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De kracht van internet is de vindbaarheid van specifieke informatie en de gelaagdheid waarmee het wordt aangeboden. Bewegend beeld en geluid versterken de boodschap. Visuele technieken zijn zeer nuttig om de gebruiker te helpen. Ze versterken bovendien het imago van de aanbieder. Eerder schreef ik samen met Frank Kalshoven een artikel in De nieuwe Reporter over informatievisualisatie als nieuwe creatieve sector met grote kansen. Het artikel bevat ruim 1300 woorden en dat is best veel woorden om duidelijk te maken dat beelden meer zeggen. In het kader van practise what you preach is dit artikel gevisualiseerd. Bekijk het hier.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid