Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek: ‘SMS blijft belangrijke rol spelen in Mobile Marketing’

Uit een recent onderzoek door mobileSQUARED en Airwide Solutions onder Mobile Operators in Engeland over de toekomst van telecommunicatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de connectie van Mobile Coupons met SMS/MMS messaging zijn beide percentages bijna gelijk aan elkaar. De meeste mobile coupon campagnes worden immers via SMS of MMS verstuurd. ‘Mobile Search’ kreeg met 45% een 3e plek. Het onderzoek onthult dat in 2015 mobiele gebruikers sneller mobiele aanbiedingen zullen gebruiken, die naar hen toegezonden zijn, dan dat zij deze zelf moeten gaan opzoeken via Mobile-Search of –Display. “De laatste jaren zeiden velen dat SMS overschaduwd zou gaan worden door nieuwe mobiele mogelijkheden. SMS heeft echter een enorm potentieel; het is wijdverspreid, werkt op alle toestellen en de consument weet hoe ze het moeten gebruiken. Juist die wijdverspreide gebruik van SMS creëert belangrijke marketing mogelijkheden voor merken en mobile operators.”, , aldus Jay Seaton van Airwide Solution.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in