
Vorig jaar stonden de Verenigde Staten nog bovenaan, die zich dankzij het ‘Obama-effect’ van hoop en verandering wisten te verkopen als een land van hoopvolle beloftes. Die glans is er wel van af, aldus FutureBrand. De VS staan dit jaar op plaats vier en moeten Australië en Nieuw-Zeeland boven zich dulden. In de top tien staan verder achtereenvolgens Zwitserland, Japan, Frankrijk, Finland, Groot-Brittannië en Zweden.
Het onderzoek, dat samen met de BBC werd uitgevoerd, werd gehouden onder 3400 bedrijven, reizigers en experts op vijf continenten over het imago van 102 landen. Zimbabwe, Iran en Pakistan zijn als laatsten geëindigd.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepDe complete lijst wordt op 15 november bekendgemaakt. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee