Overslaan en naar de inhoud gaan

FutureBrand: Canada is sterkste merk

Mede dankzij de Winterspelen dit jaar in Vancouver wist het land met de slogan ‘Canada. Keep Exploring’ de eerste plaats van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar stonden de Verenigde Staten nog bovenaan, die zich dankzij het ‘Obama-effect’ van hoop en verandering wisten te verkopen als een land van hoopvolle beloftes. Die glans is er wel van af, aldus FutureBrand. De VS staan dit jaar op plaats vier en moeten Australië en Nieuw-Zeeland boven zich dulden. In de top tien staan verder achtereenvolgens Zwitserland, Japan, Frankrijk, Finland, Groot-Brittannië en Zweden.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek, dat samen met de BBC werd uitgevoerd, werd gehouden onder 3400 bedrijven, reizigers en experts op vijf continenten over het imago van 102 landen. Zimbabwe, Iran en Pakistan zijn als laatsten geëindigd.

De complete lijst wordt op 15 november bekendgemaakt. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in