FutureBrand: Canada is sterkste merk
Mede dankzij de Winterspelen dit jaar in Vancouver wist het land met de slogan ‘Canada. Keep Exploring’ de eerste plaats van de…
Vorig jaar stonden de Verenigde Staten nog bovenaan, die zich dankzij het ‘Obama-effect’ van hoop en verandering wisten te verkopen als een land van hoopvolle beloftes. Die glans is er wel van af, aldus FutureBrand. De VS staan dit jaar op plaats vier en moeten Australië en Nieuw-Zeeland boven zich dulden. In de top tien staan verder achtereenvolgens Zwitserland, Japan, Frankrijk, Finland, Groot-Brittannië en Zweden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het onderzoek, dat samen met de BBC werd uitgevoerd, werd gehouden onder 3400 bedrijven, reizigers en experts op vijf continenten over het imago van 102 landen. Zimbabwe, Iran en Pakistan zijn als laatsten geëindigd.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe complete lijst wordt op 15 november bekendgemaakt. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid