
Ze was hiervoor 5,5 jaar als research manager werkzaam bij Kobalt. Van Rongen: 'Mediaonderzoek wordt door steeds meer adverteerders gezien als onmisbaar ter ondersteuning van de mediastrategie. Onder andere door groei in digitale media komen meer onderzoeksgegevens beschikbaar en is er grote behoefte aan overzicht. Het is mijn doel dat de afdeling A&I voor alle adverteerders van MEC op een heldere en efficiënte manier die inzichten ontsluit die zij nodig hebben voor het bepalen van de optimale mediastrategie.'
Managing director Eric Kramer zegt dat er vanuit A&I meer focus is op digital. 'We brengen daarom onze onderzoekafdeling en onze digital analytics specialisten samen. Dit creëert meer offline en online
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWintegratie in de analyses voor onze klanten. We leggen de nadruk op het beter gebruik maken van technologie om stappen vooruit te maken op data-integratie, analyses, reporting en dashboarding.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee