Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Rongen Head of Analytics and Insight MEC

MEC (voorheen Mediaedge:cia) heeft per 1 november Renée van Rongen benoemd tot Head of Analytics and Insight (A&I).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze was hiervoor 5,5 jaar als research manager werkzaam bij Kobalt. Van Rongen: 'Mediaonderzoek wordt door steeds meer adverteerders gezien als onmisbaar ter ondersteuning van de mediastrategie. Onder andere door groei in digitale media komen meer onderzoeksgegevens beschikbaar en is er grote behoefte aan overzicht. Het is mijn doel dat de afdeling A&I voor alle adverteerders van MEC op een heldere en efficiënte manier die inzichten ontsluit die zij nodig hebben voor het bepalen van de optimale mediastrategie.'

Managing director Eric Kramer zegt dat er vanuit A&I meer focus is op digital. 'We brengen daarom onze onderzoekafdeling en onze digital analytics specialisten samen. Dit creëert meer offline en online

integratie in de analyses voor onze klanten. We leggen de nadruk op het beter gebruik maken van technologie om stappen vooruit te maken op data-integratie, analyses, reporting en dashboarding.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in