Overslaan en naar de inhoud gaan

Goed nieuws voor zoete meisjes

Ik las op Zibb.nl dat het zoetemeisjesmerk Oilily sinds vandaag terug is van nooit helemaal weggeweest. Volgens marketingdirecteur Gijs de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik las op dat het zoetemeisjesmerk Oilily sinds vandaag terug is van nooit helemaal weggeweest. Volgens marketingdirecteur Gijs de Kogel is er zelfs alweer een nieuwe kinderkledingcollectie in de omloop.

related partner content for mobile comes here

Voor de liefhebber, de kleren zijn voorlopig alleen te koop via en in een klein aantal kinderkledingspeciaalzaken. Het bedrijf wil volgens De Kogel op termijn wel weer eigen winkels gaan openen in binnen- en buitenland: “Het is zeker een voornemen, maar het is nog toekomstmuziek.” Verder wil Oilily zich ook gaan richten op accessoires en andere lifestyle producten.

Fans mobiliseren
Jammer dat Oilily niet meteen de gelegenheid te baat heeft genomen om promoters te mobiliseren in een community. Ik vraag me af, zou Oilily nog voldoende fans hebben om de draad weer op te pakken? Of zou het ze lukken om nieuwe doelgroepen aan te spreken? Wat denken jullie?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in