Overslaan en naar de inhoud gaan

Praxis komt met Plan-it formule

Praxis introduceert een nieuwe winkelformule in Nederland. Op 15 oktober opent de eerste Plan-it by Praxis haar deuren in Eindhoven. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceert een nieuwe winkelformule in Nederland. Op 15 oktober opent de eerste Plan-it by Praxis haar deuren in Eindhoven. De winkel van 10.000 m2 biedt spullen om ieder project in het huis (of de tuin) te helpen realiseren, aldus Praxis.

related partner content for mobile comes here

Van trends om de woning aan te kleden tot een grote voorraad zware bouwmaterialen.

Het nieuwe concept is gebaseerd op Brico Plan-it: een bekroonde formule (in 2008 voor het tweede achtereenvolgende jaar verkozen tot Beste Doe-Het-Zelf retailer) uit België van de Maxeda DIY Group.

Plan-it by Praxis kenmerkt zich door een sterk verdiept en decoratief assortiment, dat altijd voldoende op voorraad is, aldus Praxis. Daarnaast komen er extra services: zo kunnen klanten op zaterdagen terecht bij een kleurenconsulente om te helpen bij het kiezen van verf, en staat er een ‘deco-coach’ klaar om te adviseren bij decoreren en inrichten. En consumenten kunnen workshops volgen, onder andere voor schilderen of stucen.

De winkel speelt met deze formule in op de trend dat vrouwen steeds meer bepalen en kopen als het gaat om woninginrichting, maar ook op het feit dat consumenten steeds minder zelf (zwaar) verbouwen en eerder kiezen voor minder ingrijpende interieurveranderingen, zoals een nieuw verfje, of een andere kleur kussens.

Maar de winkel biedt ook een flink assortiment zware bouwmaterialen.

Cora Kleinhout, marketingdirecteur Praxis: ‘Met Plan-it by Praxis bieden we klussers totaaloplossingen: alle benodigdheden voor elke klus onder een dak. Bovendien kunnen klanten bij Plan-it by Praxis terecht voor professioneel advies, uitstekende service en is het sterk verdiepte en decoratieve assortiment altijd op voorraad.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in