Praxis komt met Plan-it formule
Praxis introduceert een nieuwe winkelformule in Nederland. Op 15 oktober opent de eerste Plan-it by Praxis haar deuren in Eindhoven. De winkel van 10.000 m2 biedt spullen om ieder project in het huis (of de tuin) te helpen realiseren, aldus Praxis.
Van trends om de woning aan te kleden tot een grote voorraad zware bouwmaterialen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet nieuwe concept is gebaseerd op Brico Plan-it: een bekroonde formule (in 2008 voor het tweede achtereenvolgende jaar verkozen tot Beste Doe-Het-Zelf retailer) uit België van de Maxeda DIY Group.
Plan-it by Praxis kenmerkt zich door een sterk verdiept en decoratief assortiment, dat altijd voldoende op voorraad is, aldus Praxis. Daarnaast komen er extra services: zo kunnen klanten op zaterdagen terecht bij een kleurenconsulente om te helpen bij het kiezen van verf, en staat er een ‘deco-coach’ klaar om te adviseren bij decoreren en inrichten. En consumenten kunnen workshops volgen, onder andere voor schilderen of stucen.
De winkel speelt met deze formule in op de trend dat vrouwen steeds meer bepalen en kopen als het gaat om woninginrichting, maar ook op het feit dat consumenten steeds minder zelf (zwaar) verbouwen en eerder kiezen voor minder ingrijpende interieurveranderingen, zoals een nieuw verfje, of een andere kleur kussens.
Maar de winkel biedt ook een flink assortiment zware bouwmaterialen.
Cora Kleinhout, marketingdirecteur Praxis: ‘Met Plan-it by Praxis bieden we klussers totaaloplossingen: alle benodigdheden voor elke klus onder een dak. Bovendien kunnen klanten bij Plan-it by Praxis terecht voor professioneel advies, uitstekende service en is het sterk verdiepte en decoratieve assortiment altijd op voorraad.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid