Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Customer Media Scriptie Award bekend

Smin, Customer Media Associatie, heeft twee scripties genomineerd voor de Customer Media Scriptie Award heeft ontvangen zijn twee scripties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media), heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Peter Kerkhof (afd. Communicatiewetenschap UvA en VU en hoogleraar Custom Publishing), Aletta van Asperen (ING Nederland), Annelien Munsters (Miller Media) de scripties beoordeeld. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn volgens de jury actueel en relevant voor het vak.

related partner content for mobile comes here

Genomineerde scripties:

Titel: Customer Media: een rendabel instrument binnen de marketingstrategie
Door: Debby Beekman
Onderwijsinstelling: Universiteit van Amsterdam

Titel: Stick to the facts. The Impact of online reviews on consumer choice
Door: Jacintha de Graaf
Onderwijsinstelling: Vrije Universiteit Amsterdam

Tijdens de Best of Customer Media uitreiking op maandag 29 november 2010 in Hotel de Goudfazant te Amsterdam maakt de juryvoorzitter bekend welke nominatie de bekroning verdient en naar huis gaat met een geldbedrag van € 1.500,-.

Bij dit event maakt Hans Hagenaars ING Retail Nederland ook de winnaars bekend van Best of Customer Media 2010. Meer info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in