Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Voort nieuwe directeur Spot

Spot heeft per 1 januari 2011 een nieuwe directeur: Michel van der Voort.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt Paul van Niekerk op. Het bestuur van heeft Van der Voort benoemd vanwege zijn grote kennis van en affiniteit met de televisiemarkt.

related partner content for mobile comes here

Tot 2009 heeft Van der Voort diverse management- en directiefuncties vervuld op het gebied van marketing en verkoop bij IP/RTL. Hij heeft ruime ervaring op het gebied radio en televisie, sales, productontwikkeling en mediaonderzoek. Het afgelopen jaar heeft Van der Voort op projectbasis diverse opdrachten in de mediabranche uitgevoerd.

Van der Voort: 'De positie van televisie in de mediamix is sterk. De kijktijd stijgt. Ik kijk ernaar uit om de kracht en de mogelijkheden van televisie nog meer uit te dragen.'

Peter Vertregt, voorzitter van het bestuur van Spot: 'Het medium televisie is krachtiger dan ooit. Een verdere professionalisering van de televisiebranche in meest brede zin, is de belangrijkste opdracht die we Michel toevertrouwen.'

Huidig Spot-directeur Paul van Niekerk wordt per 1 januari verantwoordelijk voor de diverse mediabereiksonderzoeken bij Intomart GFK.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in