Mars Nederland blijft bij Kobalt


Jacqueline Rams (media & marketing buying manager Mars Nederland): 'Kobalt heeft zich in de pitch opnieuw bewezen als onze partner in media. Ze hebben ons verrast met een kwalitatief hoogstaand media- en marcomadvies. De nieuwe skills bij Kobalt en de daaruit voortvloeiende vooruitstrevende communicatieoplossingen hebben ons een vernieuwd Kobalt getoond. Daarnaast heeft Kobalt ons laten zien ook op inkoop te blijven innoveren.'
Marceline Beijer (CEO Kobalt) zegt dat de pitch haar bureau heeft uitgedaagd om de ambitie. 'het nieuwe bureau voor geïntegreerde communicatie en middelen', te laten kennen en ervaren. Na de Consumentenbond en de Rijksoverheid is Mars de derde klant in korte tijd die voor Kobalt heeft gekozen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMars Nederland heeft merken onder zijn hoede als Mars, M&M's, Pedigree, Freedent en Uncle Ben's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid