Overslaan en naar de inhoud gaan

Mars Nederland blijft bij Kobalt

Mars Nederland heeft na 'een intensieve pitch' besloten om zijn mediabelangen opnieuw onder te brengen bij Kobalt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jacqueline Rams (media & marketing buying manager Nederland): 'Kobalt heeft zich in de pitch opnieuw bewezen als onze partner in media. Ze hebben ons verrast met een kwalitatief hoogstaand media- en marcomadvies. De nieuwe skills bij Kobalt en de daaruit voortvloeiende vooruitstrevende communicatieoplossingen hebben ons een vernieuwd Kobalt getoond. Daarnaast heeft Kobalt ons laten zien ook op inkoop te blijven innoveren.'

related partner content for mobile comes here

Marceline Beijer (CEO Kobalt) zegt dat de pitch haar bureau heeft uitgedaagd om de ambitie. 'het nieuwe bureau voor geïntegreerde communicatie en middelen', te laten kennen en ervaren. Na de Consumentenbond en de Rijksoverheid is Mars de derde klant in korte tijd die voor Kobalt heeft gekozen.

Mars Nederland heeft merken onder zijn hoede als Mars, M&M's, Pedigree, Freedent en Uncle Ben's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in