MTV Nederland spreekt over beste jaar ooit
MTV Nederland zegt zijn beste jaar ooit te beleven. In de doelgroep 13-24 jaar heeft MTV in 2010 het hoogste marktaandeel ooit behaald, 4,1…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Laura Vogelsang, Head of MTV: 'Ondanks dat er meer concurrentie is geweest van onder andere de Olympische Spelen en het WK, heeft MTV zich met 9 pct verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Daarmee is MTV dit jaar één van de grootste groeiers in Nederland. Dit geeft alle vertrouwen voor een verdere groei in 2011 als MTV ook in Nederland geproduceerde programma’s gaat toevoegen.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aan het succes in 2010 hebben naast de Weekendbreaks en de shows Made, My Super Sweet 16 en The Hills ook nieuwe shows als Teen Mom en Jersey Shore bijgedragen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid