Teletekst blijft populair
Teletekst is volgens Intomart GfK nog altijd een zeer populair medium.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau deed eerder dit jaar onderzoek in opdracht van RTL Nederland en SBS Broadcasting. Bijna 12 miljoen mensen van 13 jaar en ouder maken nog regelmatig gebruik van Teletekst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Behalve op de televisie blijkt ook de internetversie van teletekst in groeiende mate populair. Vorig jaar raadpleegde nog 28 procent van de teletekstgebruikers het medium via tv maar ook via internet, in 2008 is dit gestegen naar 32 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOpvallend is dat veel jongeren teletekst goed waarderen. Van de gebruikers in de groep 13-34 jarigen geeft 97 procent aan teletekst een actueel medium te vinden.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid