Overslaan en naar de inhoud gaan

Marlot verder als Smart&Able

Smart&Able is de nieuwe naam voor het communicatie- en lobbybureau Marlot Communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smart&Able wordt geleid door Bart Jochems en Selma Penseel. Smart&Able combineert strategisch denken (smart) met adequate uitvoering (able) en helpt bedrijven, organisaties, instellingen, CEO’s, politici hun reputatie te verbeteren, te bestendigen of te redden.

related partner content for mobile comes here

Jochems is vanaf 2005 verbonden aan het bureau en gebruikt zijn ervaring als journalist (NOS, RTL), woordvoerder (ministerie van Buitenlandse Zaken) en directeur communicatie om CEO’s en communicatieafdelingen te helpen bij strategie en mediamanagement. Penseel was tot voor kort hoofd communicatie van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) en eerder bij Plan Nederland waar zij verantwoordelijk was voor een spraakmakende campagne en herpositionering. Penseel werkte mee aan diverse politieke campagnes.

Smart&Able staat bedrijven en organisaties bij in het speelveld van media, politiek en maatschappij. Onder de klanten zijn beursgenoteerde bedrijven, multinationals, overheden en politici. Het bureau is gevestigd in Den Haag. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in