Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno Peperkoorn leidt Result Recruitment

Na 14 jaar aan uitgeef- en exploitantenzijde te hebben gewerkt, wordt Arno Peperkoorn per 1 maart directeur bij Result Recruitment Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder werkte Arno Peperkoorn bij AdLINK,  Sanoma Digital en Exponential.

related partner content for mobile comes here

Over de stap naar Result Recruitment zegt hij: ‘Dit is een mooie kans om te bouwen en te ondernemen binnen de branche waar ik van houd en het verschil te kunnen maken met een team dat al jaren laat zien dat recruitment een mooi vak is.’

Over zijn vorige functies: ‘Tijdens het opzetten van Exponential ging bij mij het ondernemersbloed sneller stromen. De kans die ik daarna door Publicitas kreeg aangeboden om wereldwijd een premium exchange product te bouwen was er echter een die ik niet kon weigeren. In de praktijk heeft dat voor mij niet gebracht wat ik er van hoopte. Er zijn andere mensen beter en meer geschikt voor die rol. Na dit besef raakte ik weer in gesprek met Rene Hofma. Hij gaf aan de volgende stap te willen maken met Result, dat groeit. Ook willen we verdere stappen ondernemen in digital.’

Result-oprichter René Hofma: ‘Met Arno erbij is het digitale dna nog beter ingebed binnen Result. Arno zet mij in ieder gesprek aan het denken en laat me ook veel lachen, en die combinatie is voor mij goud waard.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in