Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: the circle of cheese

UPDATE - FrieslandCampina heeft de opvolger van de veelbesproken Story of Milk gelanceerd: The Circle of Cheese.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jarr Geerligs, art director: &;Kaas is een natuurlijk product. Vandaar de wens om het hele productieproces zo natuurlijk mogelijk te doen. Met zo min mogelijk computer. PlusOne werd gevonden als enige studio die het met echte kaas aandurfde. Alle vormen zijn uit echte kaas gesneden, wat resulteerde in een stop motion set met zo&;n 1.400 figuren uit kaas.&;

Deze vormen samen het hele verhaal van kaas; over de traditie, smaak en voedingsstoffen, die kaas van nature bevat. Kim Triesscheijn, copywriter: &;Om deze &;story of cheese&; ook een echt verhalend karakter te geven, hebben  we het op een spoken word-achtige manier geschreven. Een modern  sprookje, verteld door Thomas, een jongen van 10 jaar uit Londen.’

De totstandkoming van ‘The Circle of Cheese’ is een samenwerking van reclamebureau The Dutch Pay Off, Shoq-studio, design and animation studio PlusOne, geluidsstudio Audentity en NotJustAnotherTeam.com voor FrieslandCampina. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

&;The Circle Of Cheese&

Bureau: The Dutch Pay Off 

Concept: Jarr Geerligs, Kim Triesscheijn 

Creative Director: Hugo Heldenbergh 

Account: Saskia Geesink 

Producer: Alexander Kosman 

Studio: PlusOne

Director: Cas Prins 

Post-producer: Geert Jansen 

Music en sound design: Audentity

Verantwoordelijk bij klant: Inge Thijs-Verhoeven 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in