Overslaan en naar de inhoud gaan

Agis verdwijnt als merknaam

Achmea haalt merk Agis van de markt. Het gaat met ingang van volgend jaar – inclusief TakeCareNow! – op in Zilveren Kruis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide zorgverzekeraars zijn onderdeel van Achmea en werken al veel samen, zoals het sluiten van gezamenlijke contracten met zorgaanbieders zoals ziekenhuizen, huisartsen en fysiotherapeuten. Door het merk Agis van de markt te halen wil Achmea meer daadkracht en efficiency bereiken. 

related partner content for mobile comes here

Gemeenschapszin

Agis en Zilveren Kruis zijn als merk zeker niet zomaar uitwisselbaar. De geschiedenis van Agis gaat terug tot 1827. Agis kent van oudsher een grote regionale betrokkenheid en gemeenschapszin. Olivier Gerrits, commercieel directeur: &;Wij gaan ervoor zorgen dat de waarden van Agis samenkomen met die van Zilveren Kruis. Zo zetten we vanzelfsprekend de regionale initiatieven van Agis gewoon voort. Ook op andere manieren gaan we de waarden die klanten en zorgaanbieders met Agis associëren, verwerken in Zilveren Kruis. De toevoeging van Agis verrijkt en vernieuwt hierdoor Zilveren Kruis en daar kunnen alle klanten van profiteren.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in