Overslaan en naar de inhoud gaan

De eerlijke selfie van Dove

Het vervolg op Dove's real beauty campagne, stelt de zelfgemaakte smartphonefoto centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na het succes van &;Real Beauty Sketches&; in 2013 (o.a. Grand Prix in Cannes) komt het Unilevermerk Dove wederom met een vervolg op het thema, dat zojuist het tienjarige jubileum vierde.

related partner content for mobile comes here

Nu met de selfie als centraal thema, het zelfgemaakte snapshot dat zorgeloosheid in wie je bent en hoe je eruit ziet &;to the max&; brengt. Zo lijkt dat althans. Maar de werkelijkheid van een onzeker tienermeisje is anders.

Deze brand documentaire is gemaakt door Cynthia Wade, die in 2007 een Oscar won voor de korte documentaire .

&;Selfie&; ging afgelopen zondag in première bij Sundance Institute&;s Women bij Sundance brunch in Park City, Utah.

Drie minutenversie:

Acht minutenversie:

Credits:
Client: Dove
Director: Cynthia Wade
Production Company: Recommended Media

Bron: Adweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in