Overslaan en naar de inhoud gaan

Gespleten persoonlijkheid in nieuwe Intel-campagne

Amsterdam Worldwide heeft voor Intel/Sony Vaio de campagne 'Tale of two minds' gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe Intel-campagne draait om nieuwe 2-in-1-devices (tablet en pc) van Sony Vaio. Amsterdam Worldwide koos de invalshoek dat de nerd en de creatief in ieder tevreden wordt gesteld. Soms moet er gewerkt worden, soms wil je kattenfilmpjes op YouTube kijken.

related partner content for mobile comes here

De &;Both of You&; laat de dialoog zien tussen een aantal &;gespleten persoonlijkheden&; in de setting van een koffiebar. Het lichtvoetig gekissebis, waarbij de hoofdpersonen makkelijk switchen tussen laptop en tablet, heeft altijd een goede afloop.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De films werden geregisseerd door filmmaker/schrijver Matt Bissonnette. Zonder media-inkoop werden de films in een maand tijd 1,5 miljoen keer bekeken. De 27e wordt de campagne in de VS gelanceerd op YouTube, AOL en Hulu. Daarna wordt hij internationaal uitgerold.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in