Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Ohra Appcidents

Het inmiddels bekende Ohra-stel verwacht een baby en dat gaat (ook) niet zonder kleerscheuren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is  van Joe Public die de OHRA-app onder de aandacht brengt. 

related partner content for mobile comes here

Er gebeuren geen grote ongelukken, maar een serie ongelukjes die via de OHRA-app kunnen worden gemeld. Een foto van de schade en ze kunnen weer door. En dat komt goed uit voor het echtpaar dat in de vier voorgaande tv-commercials van OHRA al het nodige is overkomen. 

;&;

(Voor de oplettende kijker: de bedenkers hebben er ook nog een paarse krokodil in gefietst, ook ooit een creatie van Joe Public-oprichters Houtsma en Oostindie voor Ohra.) 

Credits:

Klant: OHRA

Verantwoordelijk bij klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Strategie: Jeroen van Eck

Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie

Account/producer: Denise Willigers

Productie maatschappij: CZAR

Regisseur: Mattias Schut

Producer: Collin Maas, Wikke van der Burg

DOP: Menno Westendorp

Geluid: FC Walvisch

Post produktie: The Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in