Campagne van de dag: Ohra Appcidents


Het is de tweede commercial van Joe Public die de OHRA-app onder de aandacht brengt.
Er gebeuren geen grote ongelukken, maar een serie ongelukjes die via de OHRA-app kunnen worden gemeld. Een foto van de schade en ze kunnen weer door. En dat komt goed uit voor het echtpaar dat in de vier voorgaande tv-commercials van OHRA al het nodige is overkomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOHRA Appcidents II 35''
(Voor de oplettende kijker: de bedenkers hebben er ook nog een paarse krokodil in gefietst, ook ooit een creatie van Joe Public-oprichters Houtsma en Oostindie voor Ohra.)
Credits:
Klant: OHRA
Verantwoordelijk bij klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Account/producer: Denise Willigers
Productie maatschappij: CZAR
Regisseur: Mattias Schut
Producer: Collin Maas, Wikke van der Burg
DOP: Menno Westendorp
Geluid: FC Walvisch
Post produktie: The Ambassadors
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid