Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheur een boodschap in de sneeuw met virtuele winterbanden

Boondoggle Amsterdam bedacht en ontwikkelde de Nederlandse campagne ‘Zweden zijn gek op de winter’ voor Volvo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Volvo Winter app kunnen fans zelf hun eigen boodschap invullen. Na het invullen starten de Volvo XC60’s hun motoren, wordt jouw persoonlijke boodschap in de sneeuw gereden en kan de film gedeeld worden op en Twitter.

related partner content for mobile comes here

De is onderdeel van een campagne, die over diverse kanalen werd uitgerold om Volvo-rijders een gratis wintercheck te laten doen.

Credits
Bureau: Boondoggle Amsterdam
Klant: Volvo Cars Nederland
Verantwoordelijk bij de klant: Rob Verstegen, Joyce Schellevis
Account: Robert Slot, Lucas van Maaren
Creatie: Cheriëtte Lagrouw, Igor Treu
Creatief directeur: Feike Kloostra
Design: Sven Thierie
Productie: Caviar Content
Executive Producer: Bart Reef
Director: Edwin Nikkels
D.O.P.: Erwin Steen
Editor: Gert-Willem Visser
Digital production: Mr. Ynk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in