Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat zijn de creatieve hotspots in 2014?

Londen was altijd the place to be voor reclame en marketing. Adformatie schrijft deze week over de nieuwe creatieve hotspots.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Decennialang was Londen the place to be voor alles wat met reclame en marketing van doen had. Maar tegenwoordig gebeurt ‘het’ ook op andere plekken in de wereld. In Berlijn, Shanghai, New Delhi, Istanbul, Sao Paulo, Stockholm.

related partner content for mobile comes here

Adformatie maakt een snelle wereldreis langs de hotspots van 2014. Van startup-paradijs Berlijn, via ‘power to the people’ Scandinavië naar het cricketgekke India. Met inside-commentaar van onder anderen WPP’s ceo China Bessie Lee en durfinvesteerder Sarayu Srinivasan.

Ook in Adformatie: 

Terugkeer van de typetjes? 

Ze duiken overal weer op in de reclameblokken, de typetjes. Change manager Bob (Manutan), Cor en Don (Corendon), de Duyvis-mannetjes… Een nieuwe trend of gewoon gebrek aan creativiteit?

Inside DigitasLBi

De integratie van de Publicis-onderdelen Digitas en LBi bleek een hele klus, maar nu staat het fusiebureau er dan eindelijk: met zo’n 6000 medewerkers een van de grootste digitale bureaus ter wereld. En een bureau waar verandering de enige constante 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in