Wat zijn de creatieve hotspots in 2014?


Decennialang was Londen the place to be voor alles wat met reclame en marketing van doen had. Maar tegenwoordig gebeurt ‘het’ ook op andere plekken in de wereld. In Berlijn, Shanghai, New Delhi, Istanbul, Sao Paulo, Stockholm.
Adformatie maakt een snelle wereldreis langs de hotspots van 2014. Van startup-paradijs Berlijn, via ‘power to the people’ Scandinavië naar het cricketgekke India. Met inside-commentaar van onder anderen WPP’s ceo China Bessie Lee en durfinvesteerder Sarayu Srinivasan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok in Adformatie:
Terugkeer van de typetjes?
Ze duiken overal weer op in de reclameblokken, de typetjes. Change manager Bob (Manutan), Cor en Don (Corendon), de Duyvis-mannetjes… Een nieuwe trend of gewoon gebrek aan creativiteit?
Inside DigitasLBi
De integratie van de Publicis-onderdelen Digitas en LBi bleek een hele klus, maar nu staat het fusiebureau er dan eindelijk: met zo’n 6000 medewerkers een van de grootste digitale bureaus ter wereld. En een bureau waar verandering de enige constante
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid