Overslaan en naar de inhoud gaan

CSB Outdoor vanaf nu Exterion Media

De naam CBS Outdoor is vanaf nu voorgoed verdwenen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rebranding is voltooid, een bekende naam in het medialandschap verdwijnt, vanaf 20 januari gaat CBS Outdoor verder onder de nieuwe naam: .

related partner content for mobile comes here

De wijziging is een gevolg van de overname van CBS Outdoor door private equity company Platinum Equity in september vorig jaar.

De directeur van – nu – Exterion Media, Frank Hardenberg, legt uit dat in de nieuwe naam ‘exterior’ (buiten) en media worden gecombineerd. Hardenberg: ‘Wij zijn niet alleen experts in buitenreclame, maar opereren in een breder medialandschap.’

Exterion Media blijft de pay-off van CBS Outdoor, ‘engaging audiences’, wel gebruiken. Dat betekent zoveel als ‘het bereiken van de juiste doelgroep voor onze adverteerders’, legt Hardenberg uit. ‘Daarbij zullen we blijven investeren in innovaties; nieuwe mogelijkheden en technologieën om “engaging audiences” waar te kunnen maken.’

Het nieuwe logo ziet er als volgt uit:

Hardenberg zegt dat de verschillende onderdelen van het nieuwe logo de doelgroepen vertegenwoordigen die Exterion Media bereiken. ‘Onze commerciële partners – adverteerders & franchise partners en onze mensen. Dit symboliseert dat het geheel meer is dan de som van de afzonderlijke delen.’

Volgens Hardenberg vangt met het nieuwe merk Exterion Media wel een nieuw tijdperk aan. ‘Vooral door onze nieuwe aandeelhouders. Innovatie zal een belangrijke drijfveer zijn. Het blijft echter business as usual met een verzwaarde focus op groei en rendement. Het lokale management wordt meer empowered dan voorheen, wat de lokale strategie ten goede komt.&;

Verder wil Hardenberg de concurrentie niet wijzer maken dan die is. &;Onze strategie wordt vanzelf duidelijk.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in