Cadillac-logo is vernieuwd
General Motors heeft het logo van de Cadillac een redesign gegeven. Het logo is ‘slanker en meer gestroomlijnd’. De krans, die sinds 1902 om het logo heen zit, is verdwenen en het ornament’ (‘crest’) is wat breder getrokken.
Een eerste blik op het nieuwe logo was tijdens de North American Auto Show op de 2015 ATS Coupe te zien.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaHet automerk meent dat het logo meer moet gaan passen bij de nieuwe Cadillac-auto’s die langer, lager en slanker zijn. Het moet een jongere doelgroep gaan aantrekken, het oude logo werd als ouderwets ervaren.
Veertien jaar geleden was de laatste aanpassing van het logo.
Het nieuwe logo:
newlogo.png
Het oude logo met de krans:
cadillacoud.jpg
Ad Age vraagt de lezer wat hij ervan vindt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid