Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe Public stelt csd aan

Jolies van Rijn stapte als client services director over van Doom&Dickson naar het managementteam van Joe Public.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jolies van Rijn (41) werkte bij Doom&Dickson jarenlang nauw samen met de latere oprichters van Joe Public (Jeroen van Eck, Antoine Houtsma en Bart Oostindie).

related partner content for mobile comes here

Haar toelichting: ‘Waarom ik overstap? Nieuwe energie, een sterk groeiend bureau en de nuchtere aanpak, plus natuurlijk de hernieuwde samenwerking met Jeroen, Bart en Antoine.’ 

En Antoine Houtsma, creatief directeur/mede-oprichter: &;De afgelopen twee jaar hebben we alle zakelijke aspecten van het bureau zelf gemanaged. Hoewel ons dat goed bevallen is, begon het door de harde groei steeds meer tijd te vragen. Met de komst van een ervaren csd kunnen we ons weer meer focussen op onze kernkwaliteiten: scherpe strategie en topcreatie.&;

Joe Public Take-Away Advertising bestaat nu twee jaar en werkt als voor nationale en internationale klanten, waaronder Ohra, Bertolli en Fit For Free. Daarnaast werkt het op projectbasis voor adverteerders als PostNL en SBS6. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in