Overslaan en naar de inhoud gaan

WNL voert campagne Wij Nederland

Omroep WNL voert vanaf deze maand de campagne Wij Nederland. Het gaat de omroepbijdragen van nieuwe leden besteden aan goede doelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is het een slimme manier om snel veel nieuwe leden te krijgen? Of past dit oprecht bijn de drijfveren van WNL? Vandaag lanceert WNL de speciale website WijNederland.tv, waarmee de omroep via crowdfunding 600.000 euro wil werven voor projecten die Nederland beter maken. De omroep wil in de toekomst een permanent platform bieden voor organisaties die werken aan een beter Nederland.

related partner content for mobile comes here

Permanent platform

De omroep voert de campagne met zes grote organisaties het Oranje Fonds, KNGF Geleidehonden, Make-a-Wish Nederland, het Wereld Natuur Fonds, Cruijf Foundation-Schoolplein14 en de stichting Meer Dan Voetbal.
 

Statement

Volgens WNL sluit de campagne Wij Nederland nauw aan bij de drijfveren van de jonge omroep. ‘WNL is er om een ander geluid te laten horen’, aldus hoofdredacteur Bert Huisjes. Ook wil WNL een statement maken over het verplichte lidmaatschapgeld in ons land. Volgens de omroep wordt voor de programma’s bij de Publieke Omroep al door alle Nederlanders betaald, het ledengeld is dubbelop.

Nuttig besteden

Via de website WijNederland.tv is het voortaan mogelijk om het verplichte lidmaatschapsgeld nuttig te besteden, aan doelen die Nederland verbeteren. Ook zal Wij Nederland aandacht geven aan bewuste voeding in sportkantines, het opfrissen van schoolpleinen en de bescherming van de natuur.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in