Overslaan en naar de inhoud gaan

Overname Opzij door Veen Media definitief

Weekbladpers Groep (WPG) verkoopt feministisch maandblad Opzij aan Veen Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veen Media is onder meer uitgever van Filosofie Magazine, Historisch Nieuwsblad, Maarten!, Kunstbeeld, Jamie magazine en New Scientist.

related partner content for mobile comes here

De directeur van Veen Media, Leo Schaap, zegt dat Opzij een sterk merk is dat heeft laten zien dat het nog altijd bestaansrecht heeft.

De redactie en het stichtingsbestuur van Opzij zeggen gelukkig te zijn met de overname, omdat Veen Media door hen als een inhoudelijk uitgeefhuis wordt gezien, waar Opzij zich als opinieblad thuis voelt.

De betaalde oplage van Opzij heeft zich in de afgelopen 8 door Hoi gerapporteerde kwartalen, als volgt ontwikkeld:

Vierde kwartaal 2011: 47.773
Eerste kwartaal 2012: 44.307
Tweede kwartaal 2012: 44.016
Derde kwartaal 2012: 54.584
Vierde kwartaal 2012: 47.467
Eerste kwartaal 2013: 43.556
Tweede kwartaal 2013: 43.898
Derde kwartaal 2013: 55.526

Maandag interviewt Adformatie Leo Schaap, meer uitgebreide verslaggeving volgt.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in