(Campagne) Specsavers zoekt suffe vader
47 procent van de jongeren vindt dat hun vader een make-over nodig heeft en daar wil Specsavers bij helpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vijf van de tien kinderen vinden het montuur van hun vader gewoontjes en zelfs lelijk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Specsavers wil deze vaders helpen in hun kleding- en brilkeuze.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Vanaf 13 januari kunnen jongeren tussen de 12 en 20 jaar hun vader opgeven voor de ‘Pimp je Pa’-verkiezing van Specsavers via www.specsavers.nl/pimpjepa.
Uit de inzendingen kiest de jury per provincie een winnaar en uiteindelijk de landelijke top 3.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid