Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) ING - Financieel Fit

Met de campagne ‘Financieel Fit’ wil ING Nederlanders aanmoedigen hun financiële situatie ‘te optimaliseren voor nu en in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een enquête onder ING-klanten blijkt dat iets meer dan de helft zich enigszins financieel fit voelt. En een op de vijf klanten stelt financiële zaken uit, waarmee men eigenlijk aan de slag zou willen zoals hypotheek of pensioen, maar ook schenken, sparen of beleggen.

related partner content for mobile comes here

Met online seminars, financiële informatie avonden, persoonlijk advies en tools wil ING meer inzicht bieden in de eigen financiële situatie.

Naast de activiteiten en de campagne wordt ‘Financieel Fit’ ondersteund door sponsoring van het SBS-programma ‘Hoeveel ben je waard?’ dat 8 januari begint.

Het is een sponsorsamenwerking en volgens een doorvertaling van het programmaformat online, met ondere andere l waarmee men kan berekenen ‘hoeveel hij waard is’.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in