'Farma is grootste groeier in Mobile Advertising uitgaven.'
Uit onderzoek van Millennial Media blijkt dat de farmaceutische industrie de grootste groeier in mobile advertentie uitgaves is. Zij gaven…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit onderzoek van Millennial Media blijkt dat de farmaceutische industrie de grootste groeier in mobile advertentie uitgaves is. Zij gaven vorig jaar 8x meer uit aan mobile advertising dan in 2012.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
eMarketer verwacht dat de mobile advertising uitgaven in 2013 met 105,9% zijn gegroeid. Ook in 2014 verwachten zij een wereldwijde groei van 62,1%. In 2017 zal er zo'n 72,32 miljard dollar in mobile advertising om gaan. Dit is bijna 10x zoveel als 2012.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: eMarketer, Millenial media
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid