RTL 's avonds beter bekeken dan publieke zenders in week 52


De RTL-zenders kwamen uit op een marktaandeel van 26,5%. In de avonduren scoorden de RTL-zenders gezamenlijk beter dan de publieke zenders: 33,4 om 33,1.
De SBS-zenders hadden een marktaandeel van 10,9%. In het avondtijdvak was dat 14,0. De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks Benelux en FOX International Channels) kwamen samen over de gehele dag uit op 10,8 (avond: 5,4).
Best bekeken zender over de gehele dag was Nederland 1 en in het avondtijdvak RTL4. Over de gehele dag had Nederland 1 een marktaandeel van 17,6, tegen 14,7 voor RTL4. 's Avonds was dat 18,6, tegen 19,2 voor RTL4.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
In week 52 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 226 minuten.
Boer Zoekt Vrouw Internationaal
Boer Zoekt Vrouw Internationaal (Ned. 1) was weer het best bekeken programma van de week met deze keer ruim 3,2 miljoen kijkers. Op de tweede plaats staat de All You Need Is Love Kerstspecial (RTL4) met bijna 2,7 miljoen kijkers.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid