Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom kopen consumenten wearables?

2013 mogen we wel zien als het jaar dat Wearables door zijn gebroken. Momenteel is het vooral nog een gadget voor de innovator en misschien…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opmerkelijk is dat uit het onderzoek naar voren komt, dat 36% van de Amerikaanse consumenten nog geen redenen kan bedenken om een tot aanschaf over te gaan. 19% wil zelfs niet overwegen om een wearable device te kopen. Ook bijna de helft van de respondenten kon deze maand nog geen voordelen noemen om een Wearable Tech Device. Diverse electronica fabrikanten zijn reeds begonnen met marketing activiteiten om deze voordelen naar voren te brengen (zie ).

related partner content for mobile comes here

Bron: eMarketeer / Harris Interactive

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in