Waarom kopen consumenten wearables?
2013 mogen we wel zien als het jaar dat Wearables door zijn gebroken. Momenteel is het vooral nog een gadget voor de innovator en misschien…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Opmerkelijk is dat uit het onderzoek naar voren komt, dat 36% van de Amerikaanse consumenten nog geen redenen kan bedenken om een tot aanschaf over te gaan. 19% wil zelfs niet overwegen om een wearable device te kopen. Ook bijna de helft van de respondenten kon deze maand nog geen voordelen noemen om een Wearable Tech Device. Diverse electronica fabrikanten zijn reeds begonnen met marketing activiteiten om deze voordelen naar voren te brengen (zie voorbeeld).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: eMarketeer / Harris Interactive
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid