40 experts over Mobiel in 2014
Bart Manders (Blue Mango): '2014 wordt het jaar van mobile performance marketing'
Ron Vrijmoet (MobGen): 'Van responsive design naar mobile first'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaSven Huberts (Isobar): 'Meer en meer een connectie tussen persoonlijke data en objecten om ons heen'
Remco Vroom (TABWORLD.co): 'Opkomst van nieuwe augmented reality hardware'
Harm Schweigman (Nakko Media): 'Vergaarde in-app data koppelen aan slimme advertentie technieken'
Sander Munsterman (XS2): 'Mobiel als startpunt'
August de Vocht (Gemoro): 'De mobiele markt is nog een hitsige puber'
Elles de Boorder (Concepts2Go): 'App en web groeien naar elkaar toe'
Lejo Duivenvoorde (OmnicomMediaGroup): 'De Mobiele Doorbraak, maar nu dan echt!'
Hans Caspers (Semilo): 'Today is tomorrow’s yesterday… ontwikkelingen gaan in sneltreinvaart.'
Menno Jan Janssen (AppEvent):'Het hebben van gewoon een App of Mobile website voldoet niet meer'
Jeroen de Rooij (MIC): ”Meer inzet op klanttevredenheid en klantbehoud”
Babs van Gisbergen: 'De mobiele markt moet op zoek naar de euro'
Rogier van den Heuvel(Velti): 'Sterke groei in mCommerce in 2014'
Peter Fontijn (Maddle): 'Reageren op vacatures met 1 vinger op de display'
Ella Vogel (Widespace):'Grotere rol mobile in de customer journey'
Bart Zoetmulder (Veronica Uitgeverij): 'Experimenteren met subscription modellen'
Mark van Bommel : "Geen trends, gewoon terug naar de basis"
Paul Appelhof (Adrime Weborama): 'Meer gebruik van audience targeting'
Marc Veuger (Two-Screen.tv) :'Deelnemer wordt echt onderdeel van het TV programma'
Edwin Metselaar (MobPro): 'Meer consolidatie in de mobiele markt'
Joost van Liemt (Energize): 'We moeten mee met het gedrag van de mensen'
Humphrey Fredriksz (MoneYou): 'In 2014 moet ‘mobile acquisitie’ bovenaan de agenda staan'
Hans-Peter Harmsen(Oberon Interactive): 'Tablet breekt door als hét online shopping device'
Daan Bemelmans (Clypper International): 'Het niet mobiel aanwezig zijn is killing voor je business'
Mark Peerdeman (Service2Media): 'Mobiele app als centraal toegangspunt voor de digitale wereld'
Ivo Keizers (AlienTrick): 'Meer mobile webshops in 2014'
Lukas Pauka (TMG):"De discussie over privacy wordt volwassen"
Frans Hendrikx (Omnisense): "AR neemt QR gedeeltelijk over"
Keith Ta (Widespace): "Advertentiemogelijkheden met geluid en stemherkening"
Richard Otto (MobileMarketing NL): "De consument wordt de mobiele factor in Mobile Marketing'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid