Overslaan en naar de inhoud gaan

Angelique de Hont verruilt Selmore voor Saatchi & Saatchi

Angelique de Hont is bij Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland benoemd tot General Manager en Business Leader Samsung.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Hont was als managing partner en director finance & operations bij Selmore verantwoordelijk voor het opzetten en vervolgens in Selmore integreren van internetbureau Selmore Lynx.

related partner content for mobile comes here

Arjan Kapteijns, ceo van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland: ‘Angelique heeft ruime ervaring met het operationeel managen van zowel creatieve als digitale bureaus en dat is precies wat wij nu nodig hebben. Als een van de eerste bureaus hebben we de afgelopen jaren ingespeeld op de convergentie van het reclame- en internetbureau. Met Angelique geven we hieraan een nieuwe impuls.’

Marcel Hölscher is nog steeds aan het bureau verbonden als managing partner, in welke rol hij uiteenlopende taken vervult die niet op het general-managementvlak liggen, zo licht Kapteijns desgevraagd toe.

Saatchi & Saatchi | Leo Burnett werkt in Nederland voor Samsung, DE Masterblenders, Marktplaats, Procter & Gamble, Fiat Groep Nederlanden USG People.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in