Campagne van de dag: K•Swiss Courtstyle


In 2014 gaat K•Swiss terug naar haar roots: tennis. Het merk is in 1966 opgericht door twee Zwitserse broers die in Los Angeles verliefd werden op tennis en de ideale tennisschoen ontwikkelden op basis van skischoen technologie. De komende jaren gaat K•Swiss terug naar deze oorsprong en zal zich als lifestyle merk profileren als ‘American Heritage Tennis Brand’. Om deze nieuwe boodschap internationaal te communiceren richting trade ontwikkelde epidemie een film die deze nieuwe koers aankondigt.
K•SWISS courtstyle since 1966 versie 2
Credits ‘Courtstyle since 1966’ by K•SWISS
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Pascal Kamp
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Bram van Alphen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid