Overslaan en naar de inhoud gaan

Adrime nu echt Weborama

De overgangsperiode waarin het bedrijf Adrime Weborama heette is voorbij. Het gaat verder als Weborama Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adrime, dat in 2010 door het Franse Weborama werd overgenomen voor 3,2 miljoen euro, heeft tot vorig jaar maart geopereerd onder de eigen naam. Vanaf maart ging een overgangsperiode in waarin Adrime werd omgedoopt in Adrime Weborama. Vanaf 9 januari heet het Weborama Nederland.

related partner content for mobile comes here

Adrime leverde aanvankelijk technologie om rich media te ontwikkelen. Weborama kondigt nu aan dat het ook audience driven advertentietechnologieën gaat aanbieden. Dat is mogelijk door een verdere integratie met het moederbedrijf dat sterk is op het gebied van ad management. De geboden technologie houdt in dat geavanceerde advertenties dynamisch getarget en continu geoptimaliseerd kunnen worden door de marketeer, zegt Weborama: &;Reclame kan met dynamisch targeten veel slimmer aansluiten op (latente) interesses en behoeften van bezoekers, ook als deze  interesses en behoeften snel veranderen.&;

Weborama Nederland wordt geleid door .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in