Reclamebestedingen Europa nog steeds in de min
De mediabestedingen in Europa daalden in de eerste drie kwartalen van 2013 met 3,8 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoopgevend is dat er in het derde kwartaal in vergelijking met een jaar eerder een kleine plus was: 0,4 procent. Dat blijkt uit Nielsen’s Global AdView Pulse rapport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wereldwijd stegen de bestedingen met 3,2 procent (en ook 3,2 procent in alleen het derde kwartaal).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVooral sterk waren de resultaten in de regio Asia Pacific met een groei van 7,0 procent in de eerste drie kwartalen. Noord-Amerika noteerde een kleine plus van 1,7.
Met de positieve geluiden over de (wereldwijde) economie en de sterke resultaten in met name Asia Pacific, is er optimisme over het vierde kwartaal en het gehele jaar 2013.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid