Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebestedingen Europa nog steeds in de min

De mediabestedingen in Europa daalden in de eerste drie kwartalen van 2013 met 3,8 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoopgevend is dat er in het derde kwartaal in vergelijking met een jaar eerder een kleine plus was: 0,4 procent. Dat blijkt uit Nielsen’s Global AdView Pulse rapport.

related partner content for mobile comes here

Wereldwijd stegen de bestedingen met 3,2 procent (en ook 3,2 procent in alleen het derde kwartaal). 

Vooral sterk waren de resultaten in de regio Asia Pacific met een groei van 7,0 procent in de eerste drie kwartalen. Noord-Amerika noteerde een kleine plus van 1,7. 

Met de positieve geluiden over de (wereldwijde) economie en de sterke resultaten in met name Asia Pacific, is er optimisme over het vierde kwartaal en het gehele jaar 2013.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in