Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Booking.yeah

Details tot epische proporties opgeblazen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kleinste details in een accommodatie (van Booking.com) kunnen consumenten in verrukking brengen. Dan is er sprake van een &;Booking Epic experience&;. 

related partner content for mobile comes here

De campagne door Wieden+Kennedy Amsterdam is vanaf 13 januari live gegaan in de Verenigde Staten. 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Klant: Booking.com
CEO: Darren Houston
CMO: Paul Hennessy
Brand Director:Cort Cunningham

Bureau: Wieden + Kennedy Amsterdam
Executive Creative Directors: Mark Bernath & Eric Quennoy
Creative Director: Genevieve Hoey & Zach Watkins
Art Director: Kia Heinnen, Cari Vanderyacht
Copywriter: Zoe Hawkins, Siavosh Zabeti
Head of Broadcast Production: Erik Verheijen
Broadcast Producer: Elissa Singstock

Productie: Traktor
Muziek: 
Anthem- Massive Music Amsterdam
Postproductie:
 MPC Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in