(Campagne) Een wereld zonder verzekeringen
Het Verbond van Verzekeraars is van mening dat er ‘zoveel negatieve berichtgeving’ is als het om verzekeren gaat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar verzekeren is wel noodzakelijk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Verbond:
‘Soms lijken we de belangrijke functie van verzekeren uit het oog te zijn verloren. Terwijl verzekeringen er juist voor zorgen dat je kunt doen wat jij wilt. Zonder al te grote belemmeringen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm dat duidelijk te maken halen we heel even de vanzelfsprekendheid weg. We laten een wereld zien waarin we geen verzekeringen hebben. Wat blijkt? In een wereld zonder verzekeringen werkt het allemaal een stuk minder...’
De campagne 'Fijn dat we verzekerd zijn' bestaat onder andere uit 7 radiocommercials en een tv-spot.
Romantisch diner
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid