Marjolein van der Kolk en Mark Slijkhuis kanshebbers Customer Media Scriptie Award 2011
Met deze award wil Smin, initiatiefnemer van de prijs, onderzoek naar customer media stimuleren en een brug slaan tussen studenten en professionals uit het vak. De auteur van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.
Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media) heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Kees Diamant (UWV), Peter Kerkhof (bijzonder hoogleraar Customer Media UvA), Aletta van Asperen (ING Nederland) en Annelien Munsters (Label) de twee beste scripties geselecteerd. Coen Zeevenhooven: “Het is mij opgevallen dat aan onderzoek en diepgang enorm veel aandacht is geschonken. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn actueel en relevant voor het vak.”
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOp donderdag 17 november maakt de jury tijdens de uitreiking van de Grand Prix Customer Media bekend welke auteur de prijs van 1.500 euro tegemoet mag zien. De uitreiking vindt plaats bij Undercurrent in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid