Overslaan en naar de inhoud gaan

Marjolein van der Kolk en Mark Slijkhuis kanshebbers Customer Media Scriptie Award 2011

De scripties ‘Relatiemagazines: een gezaghebbende bron?’ van Marjolein van der Kolk en ‘The Future of Bricks-and-Mortar:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze award wil Smin, initiatiefnemer van de prijs, onderzoek naar customer media stimuleren en een brug slaan tussen studenten en professionals uit het vak. De auteur van de winnende scriptie ontvangt een geldprijs van 1.500 euro.

related partner content for mobile comes here

Onder leiding van Coen Zeevenhooven (Axioma Custom Media) heeft de jury bestaande uit Norman Thomas (bol.com), Kees Diamant (UWV), Peter Kerkhof (bijzonder hoogleraar Customer Media UvA), Aletta van Asperen (ING Nederland) en Annelien Munsters (Label) de twee beste scripties geselecteerd. Coen Zeevenhooven: “Het is mij opgevallen dat aan onderzoek en diepgang enorm veel aandacht is geschonken. De onderwerpen van de genomineerde scripties zijn actueel en relevant voor het vak.”

Op donderdag 17 november maakt de jury tijdens de uitreiking van de bekend welke auteur de prijs van 1.500 euro tegemoet mag zien. De uitreiking vindt plaats bij Undercurrent in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in