Premium Contentmarketing Campagne: IDFA introduceert 'Blijf kijken' Documentairefestival IDFA gooit het dit jaar over een andere boeg en introduceert de regel 'Blijf kijken.' De campagne werd net als…
Premium PR Hans van der Lugt naar Stampa Het Brits-Nederlandse communicatiebureau Stampa heeft Hans van der Lugt aangesteld als account director. Hij werkte voorheen bij NRC…
Premium Design Campagne: Pink Ribbon lanceert 'Donate 1/8' Zojuist is in restaurant Ron Blauw in Amsterdam de campagne 'Donate 1/8' gelanceerd die DDB maakte voor Stichting Pink Ribbon.
Premium PR Scoupy lanceert app voor lokale kortingen Het Nederlandse bedrijf Scoupy lanceert een app die 'location based' kortingacties verzamelt.
Premium Contentmarketing Campagne: IDFA introduceert 'Blijf kijken' Documentairefestival IDFA gooit het dit jaar over een andere boeg en introduceert de regel 'Blijf kijken.' De campagne werd net als…
Premium PR Hans van der Lugt naar Stampa Het Brits-Nederlandse communicatiebureau Stampa heeft Hans van der Lugt aangesteld als account director. Hij werkte voorheen bij NRC…
Premium Design Campagne: Pink Ribbon lanceert 'Donate 1/8' Zojuist is in restaurant Ron Blauw in Amsterdam de campagne 'Donate 1/8' gelanceerd die DDB maakte voor Stichting Pink Ribbon.
Premium PR Scoupy lanceert app voor lokale kortingen Het Nederlandse bedrijf Scoupy lanceert een app die 'location based' kortingacties verzamelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee