Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoupy lanceert app voor lokale kortingen

Het Nederlandse bedrijf Scoupy lanceert een app die 'location based' kortingacties verzamelt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Nederlandse bedrijf lanceert een app die 'location based' kortingacties verzamelt.

related partner content for mobile comes here

Met de app krijgt de gebruiker, afhankelijk van zijn locatie, een overzicht te zien met alle acties van winkels, horecazaken en retailformules in de directe omgeving. De acties zijn doorzoekbaar op categorie of met een zoekfunctie. Om een actie te activeren, moet de consument naar de winkel waar hij kan ‘sliden’ op de slidebar. Er verschijnt dan een actiecode die de medewerker scant of noteert.
Per geactiveerde Scoupy betalen ondernemers een bedrag tussen de € 0,50 en de € 2,00 aan Scoupy. De ondernemers bedenken hun eigen acties en voeren deze ook zelf in in het systeem van Scoupy.

Bij de lancering is de Scoupy-App gevuld met vijftienhonderd locaties en ruim zevenhonderd acties. Het zwaartepunt ligt in de steden, maar dit moet in een hoog tempo verder worden uitgebreid naar de rest van Nederland. De introductie vindt plaats met een mediacampagne die onder meer de inzet omvat van het Boomerang Freecards Netwerk, buitenreclame , Promovilt (bierviltjes), mobiele billboards en radio. De online loopt vooral via social mediakanalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in