Scoupy lanceert app voor lokale kortingen


Het Nederlandse bedrijf Scoupy lanceert een app die 'location based' kortingacties verzamelt.
Met de app krijgt de gebruiker, afhankelijk van zijn locatie, een overzicht te zien met alle acties van winkels, horecazaken en retailformules in de directe omgeving. De acties zijn doorzoekbaar op categorie of met een zoekfunctie. Om een actie te activeren, moet de consument naar de winkel waar hij kan ‘sliden’ op de slidebar. Er verschijnt dan een actiecode die de medewerker scant of noteert.
Per geactiveerde Scoupy betalen ondernemers een bedrag tussen de € 0,50 en de € 2,00 aan Scoupy. De ondernemers bedenken hun eigen acties en voeren deze ook zelf in in het systeem van Scoupy.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij de lancering is de Scoupy-App gevuld met vijftienhonderd locaties en ruim zevenhonderd acties. Het zwaartepunt ligt in de steden, maar dit moet in een hoog tempo verder worden uitgebreid naar de rest van Nederland. De introductie vindt plaats met een mediacampagne die onder meer de inzet omvat van het Boomerang Freecards Netwerk, buitenreclame , Promovilt (bierviltjes), mobiele billboards en radio. De online loopt vooral via social mediakanalen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid