Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: IDFA introduceert 'Blijf kijken'

Documentairefestival IDFA gooit het dit jaar over een andere boeg en introduceert de regel 'Blijf kijken.' De campagne werd net als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TBWA\Neboko oogstte de afgelopen drie jaar succes op (inter)nationale prijzenfestivals succes met de campagne 'De werkelijkheid verzin je niet' ('You can't make up reality'). Alleen de fictieve filmtrailer van vorige jaar, geregisseerd door Mike van Diem, viel niet in de prijzen.

Tijd voor een nieuw thema dus: 'Blijf kijken.' In de split-screen-commercial gaan de beelden rechts verder nadat het journaalitem links is gestopt, waardoor de kijker ziet wat er echt gebeurt in Afghanistan. IDFA vindt plaats van 16 tot en met 27 november.

2011

Credits:
Klant: IDFA
Verantwoordelijk aan klantzijde: Cathalijne de Wilde, Cees van ‘t Hullenaar
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Bert Kerkhof, Rienk de Vries
Account: Valérie Dekeuwer, Martijn Pots
RTV Producer: Lotte de Rooij
Regisseur: Mirko Dreiling (25 FPS)
Producer: Hanneke Kramer
Prod. Manager: Noor Hinskens
Prod. Ass: Anouk van Sprang
DOP: Eric Lor
Gaffer: Sven Kommer
Cast: Noraly Beyer, Marjon de Hond
Editors: Tobias Corba
Online + grading: AVP
Sound: Earforce
Documentaire: Armadillo
Janus Metz, Denemarken, Zweden, 2010
Met dank aan Filmfreak Distributie

Campagne 2008

Campagne 2009

Campagne 2010

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in