
TBWA\Neboko oogstte de afgelopen drie jaar succes op (inter)nationale prijzenfestivals succes met de campagne 'De werkelijkheid verzin je niet' ('You can't make up reality'). Alleen de fictieve filmtrailer van vorige jaar, geregisseerd door Mike van Diem, viel niet in de prijzen.
Tijd voor een nieuw thema dus: 'Blijf kijken.' In de split-screen-commercial gaan de beelden rechts verder nadat het journaalitem links is gestopt, waardoor de kijker ziet wat er echt gebeurt in Afghanistan. IDFA vindt plaats van 16 tot en met 27 november.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com2011
Credits:
Klant: IDFA
Verantwoordelijk aan klantzijde: Cathalijne de Wilde, Cees van ‘t Hullenaar
Bureau: TBWA\NEBOKO
Creatie: Bert Kerkhof, Rienk de Vries
Account: Valérie Dekeuwer, Martijn Pots
RTV Producer: Lotte de Rooij
Regisseur: Mirko Dreiling (25 FPS)
Producer: Hanneke Kramer
Prod. Manager: Noor Hinskens
Prod. Ass: Anouk van Sprang
DOP: Eric Lor
Gaffer: Sven Kommer
Cast: Noraly Beyer, Marjon de Hond
Editors: Tobias Corba
Online + grading: AVP
Sound: Earforce
Documentaire: Armadillo
Janus Metz, Denemarken, Zweden, 2010
Met dank aan Filmfreak Distributie
Campagne 2008
Campagne 2009
Campagne 2010
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee