Overslaan en naar de inhoud gaan

IAA begint nieuwe campagne Get Infected

Met het thema Get Infected introduceert de International Advertising Agency (IAA) deze week zijn nieuwe campagne en website.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd ontwikkeld door Woedend! met een groot aantal andere partners en ambassadeurs uit de reclame- en marketingbranche. Bas van Berkestijn en Paul Woltering van Woedend! zijn beiden al jarenlang IAA-lid. Van Berkestijn: 'Altijd als ik een IAA bijeenkomst bezoek, kom ik geïnspireerd terug. Daarnaast is de IAA ook nog eens een hele gezellige club. Je merkt dat bezoekers van de bijeenkomsten van de IAA allen liefhebbers van het vak zijn. Toen wij door de IAA benaderd werden om aan een campagne mee te werken, hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Een dergelijke club is goed voor de communicatiebranche en wij willen zeker meehelpen aan de verdere groei.'

related partner content for mobile comes here

Woedend! is aan de slag gegaan met het DNA van de IAA als inspiratiebron. Het concept van de campagne ‘Get Infected’ is gebaseerd op 'het feit dat je bij de IAA niet zomaar geïnspireerd raakt door de aanwezige kennis en unieke energie van de leden. Je loopt je een regelrechte (vak)besmetting op'.
Naast deze campagne heeft Woedend! het Get Infected idee ook doorgetrokken naar de en deze vernieuwd.
De volgende ambassadeurs hebben aan de eerste reeks uitingen van de campagne vrijwillig meegewerkt: Nalden (blogger, mede-oprichter van o.a. WeTransfer), Jacqueline Smit (directeur Consumer Channel Group bij Microsoft), Almar Holtz (oprichter 2theloo – innovatief concept) en Lode Schaeffer (eigenaar en creatief directeur van Indie Amsterdam, voorzitter ADCN).

Klik afbeelding voor een vergroting.

Fotografie: Brenda de Vries.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in