Telegraaf komt met eigen adnetwerk AdAudience


Daarmee kunnen adverteerders op basis van bereik of performance doelstellingen campagnes binnen en buiten het premium netwerk van TMG inkopen. Het volledige netwerk van AdAudience bereikt volgens het mediaconcern maandelijks 63,2 pct van Nederland.
Een team onder leiding van salesmanager Rein Vogel gaat de Telegraaf-klant helpen in het opzetten van een campagnestructuur om branding en performance 'zo optimaal mogelijk in te zetten'. Het afgelopen jaar heeft Telegraaf Media Nederland gebruikt om kennis en systemen op te bouwen en zo het netwerk voor de klant te optimaliseren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAdAudience biedt de mogelijkheid om in te kopen op audiences. Voorbeelden hiervan zijn retargeten op verkeer man/vrouw, geïnteresseerd in beleggen, et cetera. Verder kunnen er ook door middel van reach extention bereik en doelgroepen ingekocht worden buiten het eigen productportfolio. Mark Stockx, sales director digitaal: 'Adverteerders en mediabureaus kunnen bij Telegraaf Media Nederland terecht voor branding, bereik en respons en kunnen hier de meest logische en effectieve combinatie in zoeken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid