Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf komt met eigen adnetwerk AdAudience

Telegraaf Media Nederland introduceert zijn eigen Publisher Trade Desk / Adnetwerk genaamd AdAudience.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee kunnen adverteerders op basis van bereik of performance doelstellingen campagnes binnen en buiten het premium netwerk van TMG inkopen. Het volledige netwerk van AdAudience bereikt volgens het mediaconcern maandelijks 63,2 pct van Nederland.

related partner content for mobile comes here

Een team onder leiding van salesmanager Rein Vogel gaat de Telegraaf-klant helpen in het opzetten van een campagnestructuur om branding en performance 'zo optimaal mogelijk in te zetten'. Het afgelopen jaar heeft Telegraaf Media Nederland gebruikt om kennis en systemen op te bouwen en zo het netwerk voor de klant te optimaliseren.

AdAudience biedt de mogelijkheid om in te kopen op audiences. Voorbeelden hiervan zijn retargeten op verkeer man/vrouw, geïnteresseerd in beleggen, et cetera. Verder kunnen er ook door middel van reach extention bereik en doelgroepen ingekocht worden buiten het eigen productportfolio. Mark Stockx, sales director digitaal: 'Adverteerders en mediabureaus kunnen bij Media Nederland terecht voor branding, bereik en respons en kunnen hier de meest logische en effectieve combinatie in zoeken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in