Persgroep Digital krijgt unit voor Nederland en België


Doel is een nadrukkelijker focus op digitale ontwikkelingen. Onderdeel van de Persgroep Digital zijn onder meer ad.nl, vk.nl, trouw.nl en parool.nl, maar ook hln.be en demorgen.be. Ook worden mobiele sites en bijvoorbeeld vkbanen.nl, autozone.be en e-commerce (vkshop.nl) in het nieuwe bedrijf opgenomen.
Een andere wijziging is dat de Persgroep Nederland per 1 oktober 2011 verder gaat met één directie voor de vier titels AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Tot dusver functioneerde zowel in Rotterdam (voor AD) als in Amsterdam (voor de Volkskrant, Trouw en Het Parool) één directie. Frits Campagne, nu directeur van De Volkskrant, Trouw en Het Parool, zal per 1 oktober ook de directie voeren van AD NieuwsMedia. De huidig algemeen directeur van AD NieuwsMedia, Eric-Paul Dijkhuizen, zal de organisatie verlaten. Wie er naast Frits Campagne in de directie komt te zitten, is nu nog niet bekend, aldus de woordvoerster van de Persgroep Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid