Overslaan en naar de inhoud gaan

Persgroep Digital krijgt unit voor Nederland en België

Er komt een aparte bussines-unit voor de Persgroep Digital in Nederland en België. In het bedrijf worden alle digitale merken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel is een nadrukkelijker focus op digitale ontwikkelingen. Onderdeel van de Persgroep Digital zijn onder meer ad.nl, vk.nl, trouw.nl en parool.nl, maar ook hln.be en demorgen.be. Ook worden mobiele sites en bijvoorbeeld vkbanen.nl, autozone.be en e-commerce (vkshop.nl) in het nieuwe bedrijf opgenomen.

related partner content for mobile comes here

Een andere wijziging is dat de Persgroep Nederland per 1 oktober 2011 verder gaat met één directie voor de vier titels AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool. Tot dusver functioneerde zowel in Rotterdam (voor AD) als in Amsterdam (voor de Volkskrant, Trouw en Het Parool) één directie. Frits Campagne, nu directeur van De Volkskrant, Trouw en Het Parool, zal per 1 oktober ook de directie voeren van AD NieuwsMedia. De huidig algemeen directeur van AD NieuwsMedia, Eric-Paul Dijkhuizen, zal de organisatie verlaten. Wie er naast Frits Campagne in de directie komt te zitten, is nu nog niet bekend, aldus de woordvoerster van de Persgroep Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in