`Maatschappelijke thema’s als merk gezien`
Met Cup of Culture wil Knaap, voormalig partner van reclamebureau ETCETERA, de aandacht vestigen op onderwerpen die volgens hem een betere positie verdienen. Het eerste initiatief wordt in november gelanceerd en zal over hoofddoeken gaan.
Cup of Culture is geen goededoelenstichting, geeft Knaap in het persbericht aan. Zijn stichting gaat zelf initiatieven ontwikkelen en financieren. Daarnaast kunnen derde partijen de stichting ook ‘boeken’ om zichzelf door middel van thema’s die zij willen adresseren, te vernieuwen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVolgens Knaap is het nu het moment om beladen maatschappelijke thema’s projectmatig en vanuit een professionele merkgedachte te benaderen. Knaap: ‘We gaan aan de slag met thema’s waar niet iedereen in Nederland even genuanceerd over denkt. Dat kan zijn door gebrek aan kennis of omdat het thema nooit eerder vanuit een nieuw perspectief is belicht.’
Knaap lanceert dit najaar z’n eerste project genaamd Het Hoofdboek.
Het project bestaat uit onder meer een boek, een onderzoek, een rondreizende expositie en een sociale mediaplatform www.facebook.com/hethoofdboek over hoofddoeken. Mede-initiatiefnemers achter het project zijn fotograaf Sander Stoepker en hoofdredacteur Olivier Wegloop (Boomerang Content). Onderzoeksbureau Motivaction is een van de partners in het traject.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid