Overslaan en naar de inhoud gaan

`Maatschappelijke thema’s als merk gezien`

Merkstrateeg Jan Knaap komt met een platform voor maatschappelijke projectontwikkeling, met thema’s die niet als probleem (zoals vaak…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met wil Knaap, voormalig partner van reclamebureau ETCETERA, de aandacht vestigen op onderwerpen die volgens hem een betere positie verdienen. Het eerste initiatief wordt in november gelanceerd en zal over hoofddoeken gaan.

related partner content for mobile comes here

Cup of Culture is geen goededoelenstichting, geeft Knaap in het persbericht aan. Zijn stichting gaat zelf initiatieven ontwikkelen en financieren. Daarnaast kunnen derde partijen de stichting ook ‘boeken’ om zichzelf door middel van thema’s die zij willen adresseren, te vernieuwen.

Volgens Knaap is het nu het moment om beladen maatschappelijke thema’s projectmatig en vanuit een professionele merkgedachte te benaderen. Knaap: ‘We gaan aan de slag met thema’s waar niet iedereen in Nederland even genuanceerd over denkt. Dat kan zijn door gebrek aan kennis of omdat het thema nooit eerder vanuit een nieuw perspectief is belicht.’

Knaap lanceert dit najaar z’n eerste project genaamd .

Het project bestaat uit onder meer een boek, een onderzoek, een rondreizende expositie en een sociale mediaplatform www.facebook.com/hethoofdboek over hoofddoeken. Mede-initiatiefnemers achter het project zijn fotograaf Sander Stoepker en hoofdredacteur Olivier Wegloop (Boomerang Content). Onderzoeksbureau Motivaction is een van de partners in het traject.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in