
Het gaat om het EK vrouwenvolleybal dat vanaf vrijdag 23 september te zien is. Door met lokaal uit te zenden content in te breken op zijn eigen Europese televisiesignaal, wil Eurosport feitelijk een local window speciaal voor de Nederlandse markt creëren.
De coverage (en dus ook de primeur) wordt mede mogelijk gemaakt door Dela, dat de uitzendrechten van het EK bemachtigde, en Eyeworks Sport, dat het evenement produceert.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDanny Menken, managing director van Eurosport Benelux: 'We adverteerden al nationaal en nu kunnen we dus ook de sport nationaal serveren. Voortaan kan Eurosport live sport aanbieden volledig gericht op de Nederlandse markt. Hiermee biedt Eurosport nationale bonden en sponsoren een mooi alternatief, met veel mogelijkheden, ook op prime-time.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee