Overslaan en naar de inhoud gaan

Checkwish wint Sanoma Media App Challenge

Tijdens de finale van de Sanoma Media App Challenge is het app idee Checkwish van Keyhe Delsink (Woedend!) als winnend idee gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Checkwish is een app waarmee je je wensen deelt en laat uitkomen, om zo het beste uit het leven te halen. Ook kun je als gebruiker een actieve rol vervullen in het laten uitkomen van wensen van anderen.

related partner content for mobile comes here

Winnaar van de Sanoma Media App Challenge Keyhe Delsink: 'Mijn levenswens is om mensen te inspireren door middel van communicatie. Mooie dingen maken en daarmee mensen prikkelen. Dat doe ik in het dagelijks leven als artdirector bij Woedend! en met het bedenken van deze app. Ik had het idee al een jaar en heb het langzaam steeds meer uitgewerkt. Ik ben blij dat ik nu door de App Challenge de kans krijg om dit idee verder te brengen.'

Herman Kienhuis, juryvoorzitter App Challenge: 'De inzending sprong er meteen uit vanwege de passie waarmee het idee was uitgewerkt. Dit werd vandaag door de presentatie nog eens extra duidelijk. Het is een zeer positief en functioneel idee. Daarnaast was de visuele uitwerking zeer uitgebreid en inspirerend. We gaan snel kijken of we dit idee met Keyhe kunnen realiseren.'

Onder de andere gepresenteerde ideeën waren onder meer een app waarmee je zelf lessen kan samenstellen, een meditatietrainer, een app waarmee je de op dat moment werkende ouder op de hoogte kan houden van de stappen van je kind, een app waarmee je verse producten bij je in de buurt kan lokaliseren en een game waar kinderen verkeersregels mee leren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in