Campagne: gamelan hiphop voor Intel


In Jogja Hip Hop Foundation is de hoofdrol weggelegd voor de Indonesische Marzuki Mohamad, beter bekend als 'Kill the DJ'. Zijn rapteksten zijn geïnspireerd door 18de eeuwse Javaanse poëzie. In de muziek combineert hij hiphop met traditionele gamelan klanken. Het 5 minuten durende filmpje is vanaf vandaag wereldwijd online en via de diverse sociale media te zien. In Indonesië, een belangrijke markt voor Intel, komt het ook op televisie.
De Visibly Smart serie is ontwikkeld als branded content en bedoeld om aandacht te vragen voor de tweede generatie Intel core processor. Ieder filmpje schetst het profiel van een een creatief die Intel technologie gebruikt als instrument om zich te uiten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Jogja Hip Hop Foundation' is het vervolg op de filmpjes over de New Yorkse trendspotter Scott Schuman 'The Satorialist', het Chinese fotoduo Kitty & Lala en de Indonesische Batikontwerpster Nancy Margried. Meer over de campagne in een interview met Joseph Ernst en Brian Elliot van Amsterdam Worldwide in de aanstaande Creatie.
Credits
Bureau: Amsterdam Worldwide
Creatie: Martin Beswick, Joseph Ernst, Richard Gorodecky, Karen Hardy, Daniel Peiron.
Klant: Johan Jervoe, Johan Koning.
Productie: Radical Media
Regie: Hannah Hilliard
D.O.P.: Chris Miles
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid