Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: gamelan hiphop voor Intel

Amsterdam Worldwide komt vandaag met 'Jogja Hip Hop Foundation', de vierde film in de Intel Visibly Smart serie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Jogja Hip Hop Foundation is de hoofdrol weggelegd voor de Indonesische Marzuki Mohamad, beter bekend als 'Kill the DJ'. Zijn rapteksten zijn geïnspireerd door 18de eeuwse Javaanse poëzie. In de muziek combineert hij hiphop met traditionele gamelan klanken. Het 5 minuten durende filmpje is vanaf vandaag wereldwijd online en via de diverse sociale media te zien. In Indonesië, een belangrijke markt voor Intel, komt het ook op televisie.

related partner content for mobile comes here

De Visibly Smart serie is ontwikkeld als branded content en bedoeld om aandacht te vragen voor de tweede generatie Intel core processor. Ieder filmpje schetst het profiel van een een creatief die Intel technologie gebruikt als instrument om zich te uiten.

'Jogja Hip Hop Foundation' is het vervolg op de filmpjes over de New Yorkse trendspotter Scott Schuman 'The Satorialist', het Chinese fotoduo Kitty & Lala en de Indonesische Batikontwerpster Nancy Margried. Meer over de campagne in een interview met Joseph Ernst en Brian Elliot van Amsterdam Worldwide in de aanstaande .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: Amsterdam Worldwide
Creatie: Martin Beswick, Joseph Ernst, Richard Gorodecky, Karen Hardy, Daniel Peiron.
Klant: Johan Jervoe, Johan Koning.
Productie: Radical Media
Regie: Hannah Hilliard
D.O.P.: Chris Miles

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in